8 april

Eftersom att jag är väldigt privat av mig så kommer denna blogg också att vara det. Skriver bara för att kunna se tillbaka på mina åsikter, tankar och saker jag tyckte om helt enkelt.. Det kommer alltså inte finnas några bilder på mig och mitt privatliv kommer heller inte att nämnas. Detta är så jag har tänkt att det ska vara nu..vet inte hur det blir sen ;).

Jag har ett stort intresse för kläder och smink, så jag tänkte dela med mig och lägga upp några bilder på några fina outfits.


        




Kommentarer
Postat av: FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: iknow, helt underbart :D



Var gärna med i min tävling där du kan vinna ett smycke från jossanssmycken.com!

gå in här: http://marbes.blogg.se/2011/april/tavling-om-smycke.html för att veta mer och delta!



(ursäkta om du inte gillar sånna här kommentarer)

2011-04-08 @ 17:29:34
URL: http://marbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0