Wikileaks?

Fredag idag:D Har alltid älskat fredagar. Igår kväll tittade jag på en väldigt interessant dokumentär om Julian Assange på svt. Jag hade inte riktigt förstått vad kaoset som skapats kring Assange handlade om. Med detta menar jag heller inte att jag nu bildat en åsikt kring om han är oskyldig eller skyldig till brotten. För mig, känns det helt ologiskt att USA skulle låta ett sådant "hot för landet" gå fritt i alla dessa år. Att de ens skulle låta en enskild person ha denna makt över de. Amerika tar endast ut den information de vill ska spridas. Därför tror jag att Assange, brotten och hela Wikileaks är uppgjort.




Julian Assange (född 1971), "hjälten som fick kontrollen över CIA"
haha bara skrattretande..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0